تعمیرات انواع بخارشوی

سیروس

سیروس

به وب سایت من خوش امدید

:: oxinani.ir
:: اسپرت اریو
:: اپشن اریو z300
:: کادو تولد






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








تعمیرات انواع بخارشوی

تعمیرات بخارشوی

بخارشوی لباس چیست؟ این یک ابزار تخصصی است که برای اتو کردن لباس ها به کمک بخار خشک یا مرطوب تولید شده توسط دستگاه استفاده می شود. مانند هر وسیله دیگری ، بخارشوی می تواند خراب شود. در این مقاله ما به بررسی روش های تعمیر بخارشور می پردازیم.

بخارشوها از ترکیب بخار آب و در بعضی از مدل‌ها مواد شوینده به همراه مکش بسیار قوی برای تمیز کردن سطوح، فرش و موکت استفاده می‌کنند. برخی از بخار شوها دارای سری‌های متعدد بوده که معمولا برای تمیز کردن سطوح مختلف، مبلمان، پله‌ها، شیشه‌ی اتومبیل و لوازم داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اکثر بخارشوی های موجود در بازار مشابه یکدیگر هستند و غالبا دارای سری‌های مختلفی از قبیل برس چرخان، برس فلزی و سری حوله‌ای برای تمیز کردن انواع مختلفی از سطوح هستند. سیستم گرمایش داخلی بخارشو‌ی ها که از یک بخش تشکیل شده وظیفه‌ی تبدیل آب موجود در مخزن به بخار (بخار با دما و فشار بالا) را برعهده دارد.

اکثر امکاناتی که اخیرا به بخار شوی‌ها اضافه شده جنبه تزئینی داشته و در عمل کاربرد چندانی ندارد، پس بهتر است پولی که می‌خواهید برای خرید آن بپردازید را برای امکانات کاربردی خرج کنید. در ادامه مقاله به نکات مهمی که در رابطه با انتخاب یک بخار شوی باید به آنها دقت کرد، اشاره می کنیم:

تعمیر بخارشور دلونگی

برای تعمیر بخارشوی خود به وبسایت سه سوت تعمیر مراجعه کنید

خرابی گرم کننده

لازم به ذکر است که اصل کار بخارشور بخاطر یک گرم کننده در تولید بخار از آب پر شده در آن است. معمولاً در صورت تمام شدن مایع داخل دستگاه ، گرم کننده به طور خودکار خاموش می شود. 

عنصر گرمایشی معمولاً به صورت قرص ساخته می شود و برای یک رژیم خاص دما طراحی شده است.

در تعمیر بخارشوی در مواردی که دما از 170 درجه سانتیگراد بیشتر شود ، ترموستات باید مخاطبین را باز کند و کل دستگاه را از برق بیاندازد. دستگاه بخار از شبکه جدا می شود تا جایی که دمای آن تا 50-55 درجه کاهش یابد و چرخه از نو شروع شود. تکرارهای مکرر این چرخه ها باعث سوختن ترموستات می شود.

بخارشوی خانگی از آب گرم و بخار استفاده می کند تا رد گریس، لکه گل، لکه های سرسخت و غیره را به روشی بسیار راحت از بین ببرد، حتی در قسمت هایی که دسترسی به آن ها بسیار سخت است.

با دانستن طرز استفاده از بخارشو خانگی می توان به خوبی از این دستگاه برقی استفاده کرد تا به وسیله آن از شر جرم های مزاحم راحت شد بهترین دستگاه های برقی را هم اگر داشته باشیم اما طرز استفاده از آن ها را بلد نباشیم به هیچ دردی نمی خورد بنابراین همیشه به دنبال یادگیری طرز استفاده وسایل باشید .

نکته: بازرسی و تعویض بیشتر یک وسیله ایمنی دارایه عیب اولین قدم در تعمیر بخارشوی لباس است.

دستگاه های مدرن تر شناورهای ویژه ای دارند که حضور و سطح مایعات را در واحد, کنترل می کنند. این نوع بخارها مجهز به دستگاه های اضافی صدا و نشانگر قابل مشاهده هستند تا توجه فرد را در مواقع اضطراری جلب کنند.

علاوه بر این ، فیوز که مدار محافظ دیگری است و در صورت لزوم قادر به باز کردن مخاطبین است.

با تعمیر بخارشوی خود ، باید قابلیت کارکرد همه مدارهای محافظ دستگاه را بررسی کنید.

منبع: تعمیرات انواع بخارشور 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تعمیر, تعمیرات, تعمیر بخارشور, تعمیرات بخارشور, بهترین تعمیرات بخارشور,
نوشته شده توسط ولی غلامی در سه شنبه 23 دی 1399

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by backlinkland